Sunday, October 18, 2009

huhu...

salam semua...maaf lama sg x update blog ni...sbk dgn keje....sori ye..skrg klu nk kira masa mmg x ckp 24jam bg kyorg..pas siap 1, satu keje lagi menanti wat ktorg..insyaAllah mggu dpn beres kot sume...mggu lepas lg tension..mcm2 mslh..pe lagi sal assgmnt en sani la..sumo...sumo!!!
huhu...mggu ni exhibition lak..mcm2 la...kn la wat elok2 nk tmbh mark katekn...ada 2 test lak 2..ayo!!manyak penings....huhuh...
erm...ngan mslh hubungan lagi...ngan abah saket lg ='(...x sape mengerti ati ni...dh nk kongsi cite ngan sape???...erm..nk menyepi???wat bodoh??...nmpk ye kena tgk la muka aku ni no mood tiap2 ari..nk cite kt boy sndr pn dia pn tah la...tension!!..
mgkn btl kate housemate aku, single lg ok...x perlu fkr sal sape2...tp aku nk ke cm 2???erm...ya Allah berila kekuatan bgku ini...ya rabbalalamin...



* klu aku sdeh msti aku teringatkn lagu ni...
merinduimu-

saat aku tertawa di atas semua
saat aku menangisi kesedihanku
aku ingin engkau selalu ada
aku ingin engkau aku kenang

reff:
selama aku masih bernafas
masih sanggup berjalan
ku kan slalu memujamu

meski ku tak tahu lagi
engkau ada di mana
dengarkan aku ku merindukanmu

saat aku mencoba merubah segalanya
saat aku meratapi kekalahanku
aku ingin engkau selalu ada
aku ingin engkau aku kenang

repeat reff


*kdg2 lagu ni pn ada kena mengena ngan ati aku...huhu

Rintihanku Assaufee

Jauh perjalanan
Telahku jelajahi
Membawa seribu impian
Berbekal pengalaman
Mampukah aku melangkah
Menuju satu daerah
Masihkah ada
Sinar yang menanti

Masa dijanji pasti tiba
Ku kan dijemput ke sana
Bimbang langkah ku terhenti
Ku terpaut dipersimpangan
Tak inginku mengingati
Detik hitam semalam
Tinggallah semua
Jadi kenangan

KeranaMu kan ku gagahi
Untuk terus sisa hidup ini
Biar ku tebus segala dosa
Selagi jasad bernyawa

Leraikanlah rasa hatiku
Padaku hanya Engkau Yang Satu
Belum pernah ku terasa
Hebatnya cintaMu

Sesungguhnya Engkau mengerti
Apa tersirat di dalam diri
Ku mohon rasa kasih yang abadi

Jujur ikhlaskah hati ini
Menyintai Mu sepenuh hati
Ataukah sekadar bila diuji
Rahmat dan kasihMu tiada sempadan
Biarpun jiwa dalam kelalaian
Dihasut dengan pelbagai godaan..

No comments:

Post a Comment